ekoekoの日記

足跡🐾

Wherever you are

I'm telling you
(いま伝えるよ)

I softly whisper
(優しいささやきで)

Tonight tonight…
(今夜、今夜…)

You are my angel
(君は僕の天使だよ)

愛してるよ
ふたりは一つに

Tonight tonight…
(今夜、今夜…)

I just stay…
(僕が伝えたいのは…)

Wherever you are, I always make
you smile
(君がどこにいても
僕が君を笑顔にするよ)

Wherever you are, I'm always by
your side
(君がどこにいても 僕がそばにいるよ)

Wherever you say,
(君がなんと言おうと)

君を思う気持ち

I promise you "forever" right now
("ずっと一緒"って約束するよ)


I don't need a reason
(理由なんていらない)

I just want you baby
(愛しい君とただ一緒にいたいんだ)

Alright alright…
(それで十分なんだ、本当だよ)

Day after day
(いつまでもずっと)

この先長いことずっと
どうかこんな僕とずっと

死ぬまで

Stay with me
(一緒にいて)

We carry on…
(歩んでいこう)

Wherever you are, I always make
your smile
(君がどこにいても
僕がいつだって君を笑顔にするよ)

Wherever you are, I'm always by
your side
(君がどこにいても
僕がいつだってそばにいるよ)

Wherever you say,
(君がなんと言っても)

君を思う気持ち

I promise you 'forever'right now
("ずっと一緒"って約束するよ)

Wherever you are, I never make
you cry
(君がどこにいても
君を悲しませたりしないよ)

Wherever you are, I never say
goodbye
(君がどこにいても
さよならなんて言わないよ)

Wherever you say,
(君がなんと言っても)

君を思う気持ち

I promise you "forever"right now
("ずっと一緒"って約束するよ)

僕らが出逢った日は
2人にとって

一番目の記念すべき日だね

そして 今日という日は
2人にとって

二番目の記念すべき日だね

心から愛せる人
心から愛しい人

この僕の愛の真ん中には
いつも心(きみ)がいるから

Wherever you are, I always make
you smile
(君がどこにいても
僕がいつだって君を笑顔にするよ)

Wherever you are, I'm always by
your side
(君がどこにいても
僕がいつだってそばにいるよ)

Wherever you say
(君がなんと言っても)

君を思う気持ち

I promise you "forever"right now
(今ここに"永遠"を誓うよ)

Wherever you are…
(君がどこにいても…)

Wherever you are…
(遠く離れてたとしても…)

Wherever you are…
(どれだけ月日が経っても…)

uh…

心が震えたうた。